Terug

Webshop Keurmerk Prostaatpil.nl

Menu

Klantenservice Prostaatpil.nl

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Betalen

Tijdens het bestelproces heeft u gekozen voor de optie Billink achteraf betalen. U ontvangt binnen vier werkdagen een factuur van Billink per e-mail waarmee u de betaling kunt voldoen. Indien u de factuur niet binnen 14 dagen betaald ontvangt u van Billink een betalingsherinnering. Heeft u de factuur wel betaald maar alsnog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met Billink

1.2 Waarom heb ik een betalingsherinnering van Prostaatpil.nl ontvangen?

1.4 Ik wil graag een kopie factuur ontvangen

1.5 Mijn factuur is betaald maar de status staat op "wacht op betaling"

1.6 Ik heb mijn betaling niet kunnen afronden, hoe kan ik alsnog doen?

1.7 Hoe lang duurt het voordat wij uw betaling ontvangen?

1.8 Waar kan ik mijn kortingscode inwisselen?

2. Levering en bestelling

2.1 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij gaan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling over tot verzending. Indien de bestelling nog niet betaald is of nog niet is verzonden dan kunnen wij de bestelling voor u annuleren.

Is uw bestelling al verzonden dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

2.2 Mijn bestelling is niet op de verwachte afleverdag ontvangen, hoe kan dit?

2.3 Mijn bestelling is door Prostaatpil.nl geannuleerd, waarom?

2.4 Ik heb verkeerde adresgegevens ingevoerd bij de bestelling, kan dit aangepast worden?

2.5 Ik heb niet de juiste producten ontvangen

2.6 Verzenden jullie ook buiten België en Nederland?

2.7 Hoeveel bedragen de verzendkosten?

2.8 Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling verwachten?

2.9 Kan ik zien wat de status van mijn bestelling is?

2.10 Ik heb nog geen ervaring met libido verhogende middelen. Wat raden jullie aan?

2.11 Ik heb een kortingscode ontvangen. Hoe gebruik ik die?

2.12 Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

3. Garantie en retourneren

3.1 Welke informatie hebben jullie nodig bij het verwerken van een retourzending?

U kunt de factuur uitprinten en bij de zending stoppen. Is dit niet mogelijk voor u? U kunt altijd een papier bijvoegen met daarop uw naam, ordernummer en e-mailadres.

3.2 Ik wil graag mijn aankoopbedrag terug, hoelang duurt dit ongeveer?

3.4 Wie betaalt de verzendkosten voor het retourneren?

3.5 Hoe lang duurt het verwerken van een retour?

3.6 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

4. Service

4.1 Hebben jullie een kortingscode of actie beschikbaar op dit moment?

Wij verzenden enkele keren per jaar een nieuwsbrief. Hierin staat regelmatig een kortingsactie vermeld. Wanneer u zich inschrijft voor onze nieuwsbrief dan weet u als eerste wanneer de acties van start gaan!

4.2 Binnen hoeveel tijd reageren jullie op mijn e-mail?

4.3 Er is ben niet teverden en heb een klacht, waar kan ik terecht?

4.4 Kan ik ook producten afhalen bij jullie?

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Prostaatpil.nl 4,45 / 5 - 22 Reviews @ Trusted Shops
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »